På nattliga äventyr med johanna

Åkte direkt hem till alex efter jobbet för att fixa laddare.
Hade dessvärre inga cigg och började bli ganska röksugen efter en stund, men kortet var hemma och orkade inte cykla hem för att sedan cykla iväg igen, hade nämligen planerat att sova tidigt denna kväll.
Kom hem runt halv tolv, och kom på att jagkunde ju faktiskt cykla till shell (som stänger tolv), började tokleta efter mitt kort som helt spårtlöst hade gått upp i rök. Hittar det dock tillslut helt otippat i en låda inne på toan (ingen aning om hur det hamnat där, måste varit under tisdagsnatten...) Tyvärr hade klockan hunnit blivit 5 i tolv, och skulle aldrig hinna till shell innan det stängde.
Fan kände jag bara då, hade verkligen ingen lust att cykla hela vägen till statoil.
Men så helt plötsligt skriver johanna och frågar om jag vill hänga med dit, saken är fixad, det är ju inte lika jobbigt om man har sällskap. Men det tog lite längre tid än beräknat eftersom vi var tvugna att babbla en hel del på vägen, men så blir dte ibland.
Kommer iaf hinna sova i 7 timmar innan jag måste gå upp (om jag somnar 02.00), så jag har gott om tid på mig nu att försöka somna iaf =D

Nu börjar nog den jobbigaste helgen i mitt liv, får se om jag överlever.
Jobbade idag (torsdag) ifrån 16,00-22,00.
Imorgon (fredag) jobbar jag: 10,00-17,00 sen 21,45-02,30 på Nybron
Lördag: 12,00-16,00 sen 20,45-02,30 på Harrys.
Söndag: 12,00-21,00
Måndag: 11,30-20,00.
Sen är jag ledig från max fram tills på torsdagen, men tror jag är ledig från cherry så ska försöka jobba tisdagen och onsdagen på max också.
Har ändå inget bättre för mig, och det blir skönt sen när lönen kommer liksom.
Men som sagt, måste överleva denna helg först ;-)

Aja, time to go to bed och försöka sova lite liksom.
Ska nog läsa en stund först så jag kan bli lite trött i ögonen.

Natti natti

På harrys
Jag och johanna på harrys den 30/7-2008. Riktigt pigga ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, men gud. har inte ens sett den där bilden och ah, pigga som få ;)

2008-08-09 @ 00:20:15
URL: http://johannaskau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0