Mitt i natten

Maybe people might change, but I really dont think they will,
I know you know it, and baby we can run away
but then we'd be running from fame, do you know it?
Do you know?
Baby I'm telling you now, don't you ever look down,
Don't you ever look down again!


Mitt i natten, kan inte sova.
Ska förska sova snart igen, kanske är något bra på tv.
Jobbar imorgon, men börjar inte fören fyra ;-)
sweeet.
Ska ner på stan imorgon och fixa lite saker, säga upp lägenheten och sånt.


Haha alex och micha kommer strypa mig långsamt när dom får höra om vad jag har gjort ;-)
hahahaahahahahaahahahaahahahaahahaha



Kommentarer
Postat av: anki

vad har du gjort?

2008-08-19 @ 06:00:39
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0