Me to!

Ja, jag har också gått och blivit sjuk.
Halsen är fuckt och jag hostar.
Sitter här med mitt varma morgonte och hoppas att halsen ska bli bättre.
Fuck!
Har inte tid eller råd att bli sjuk.
Efter jobbet idag ska jag bara krypa ner under täcket i soffan och ligga där tills det är dags för mig att dra och jobba på Nybron imorgon kväll. Hoppas det inte blir värre!
Det är nog det här jävla vädrets fel.
Men jag är inte ensam om att vara sjuk, fan alla verkar ha blivit sjuka. Trodde jag skulle slippa undan, men självklart inte.
Ush, blir så deprimerad.

Citat:
"Jag trodde aldrig i hela världshistorien att jag skulle bli dissad av en kille..för sex and the city.
Men till och med det omöjliga kan tydligen inträffa"


hahaahahahaahahahaahahahaahah

Kommentarer
Postat av: Ntahalie østergård

Tessie, du måsta bli frisk till nästa helg så vi hinner ta en fika :D :D / Natha

2008-08-22 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0