Livet har sina goda stunder..

I make it feel right, when its wrong like lyin'


Blev utgång igår fast det egentligen inte alls var tänkt så.
Eller vi tjejer hade snackat tidigare under dagen om att gå ut, men sen ändrade vi oss.
Sen bestämde jag mig för att jag skulle ut iaf, sen ändrade jag mig igen.
Till slut kom alex hem till mig, och då sa jag; Nej vi ska ut!
Så vi tog taxi och drog ut på krogen.
Var ganska mkt skumt folk ute, men jag och alex köpte oss en varsin cider och slog oss ner vid ett bord och bara snackade en massa skit. Väldigt trevligt.
Sen dansade vi loss för fullt uppe på dansgolvet. Blev en trevlig kväll, men vi båda kände efter ett tag att vi inte orkade så mkt mer så då tog vi taxi hem.

Vaknade halv tio imorse för att åka iväg och jobba.
Haha chefen hade tydligen drömt något konstigt för när hon kom till jobbet på morgonen hade hon varit jätte stressad över att försöka hitta någon som kunde ta mitt pass.
Jag hade nämligen ringt henne och sagt att jag skulle på julmarknad med mina föräldrar.
Det hade tydligen tagit ytterligare en stund innan hon kommit på att det för det första inte var särskilt troligt att jag skulle på julmarknad i slutet av agusti, och sen att jag antagligen inte ens hade ringt.
Haha så lätt är det att få ledigt från mitt jobb.
Kanske ska försöka vara ledig på söndag, och säga att jag ska ner till skåne och åka skidor eller nått ;-) hahahaha

Jaja, ska väl försöka fördriva lite mer tid denna sega torsdagskväll.
Finns liksom inte så mkt att göra.
See yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0