Lägenhet

Har fått erbjudande om en av lägenheterna jag intresseanmälde iaf, den som låg i fröslunda, och jag måste svara senast på tisdag om jag vill ha den eller inte.
Problemet är bara att jag (och förmodligen my roomie) helst vill bo i nyfors, men sista intresseanmälningsdagen är imorgon innan 07.00 på morgonen, så förhoppningsvis får jag veta innan tisdag om jag kan få den lägenheten eller inte. =D
Jag håller tummarna.
Visst fröslunda är också bra, men nyfors vore bäst!

Aja, skulle bara skriva det lite fort, så min roomie får reda på hur läget är just nu;-)
See yaaah

Kommentarer
Postat av: anki

Ahhh, verklig heten kryper sig pa..

Ringer omorrn...pussas

2008-08-08 @ 04:26:32
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0