Im stupid

Kom nyss hem från jobbet (max). Har verkligen haft fullt upp hela dagen.
Slapp iaf jobba för cherry ikväll, annars hade det blivit riktigt jobbigt.
ska ta 22.05 tåget till strängnäs, sova hos mamma och dom för att imorgon ska jag gå upp kl 06,00. Japp jag skojar inte, ska upp så tidigt på en lördag, fan rena idiotin. Men ska hjälpa till på mammas jobb, börjar 07,00. Lite extrapengar är alltid bra, and i need it.
sen jobbar jag igen på kvällen, men vart är fortfarande osäkert, det får jag reda på imorgon.
På söndag jobbar jag även igen på max.
Men blir skönt sen när pengarna kommer.

Aja, dags att packa ihop lite små saker för att sedan cykla vidare till tåget.
Hoppas alla andra får en rolig helg iaf.
Nästa helg då jävlar, då fyller syster yster 18. ;-)

see yaah

I've been loonley, I've been waiting for you
I'm pretending, and thats all I can do...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0