Hur dte känns att cykla i helvetet

Ja, det känns fan som jag gjorde det idag.
Var helt slut efter jobbet, och alex tvingade mig praktiskt taget hem till henne ;-), så jag fick cykla hela vägen från max till nyfors, i spöregn OCH i motvind, samt att jag hade vita adidasbyxor och en tunn grön t-shirt. INGEN HÖJDARE!
fyfan, dte var hemskt.
Så fort jag kom in till alex bytte jag om och satte på mig hennes sköna morgonrock, och nu sitter jag här framför hennes ena dator och bara myser.

Ska kolla lite på tv och sådär.
Ringa på en lägenhet imorgon ;-)

Kvällens grej:
Ankilito vill ha maskerad när hon kommer hem, och har som idé att vi ska vara Charlies änglar (Alex, jag och hon).
Alex börjar titta på klipp på youtube från filmerna, och hittar kläderna hon tycker vi ska ha.
Hon skickar filmen till Anki och efter en stund utbryter Alex.
- Ne men vafan hon har ju hittat skiten också.
Hahahah då har Anki lyckats hitta dom kläderna. Får väl se om man vågar ha dom ;-)


Om inte annat får jag väll klä ut mig till en flamingo..tror ni inte det skulle passa? ;-) hahah


Ja vi får helt enkelt se hur detta slutar ;-)

Kommentarer
Postat av: anki

Hhhahahah,Ahh, hoppas de svara imorrn..far horas snart igen, hoppas hoppas..

2008-08-05 @ 01:21:29
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/
Postat av: Alex

hahahahahahahahahaha förlåt om jag väcker dig med mitt garv hahahaa

2008-08-05 @ 11:00:48
Postat av: johanna

HAHAHAHA, flamingo-tessie. det skulle jag kunna betala för att se :D:D

2008-08-06 @ 01:04:08
URL: http://johannaskau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0