Fortsättning

Okay, jag ska fortsätta skriva min blogg.
Fick en flipp i huvudet och hade en liten period av irritation.
Så mkt snack som går, och saken är den att dte som sägs inte ens är sant.
Visst folk snackar, och jag har gjort mkt saker och tänkt väldigt lite på vad jag har gjort.
Men nu när jag inte ens gjort något, då börjar snacket.
Fyfan för människor ibland, men life goes on liksom. Jag överlever det här också ;-)
Mina vänner vet sanningen, det räcker. Mina vänner tvivlar inte på mig, för dom vet att jag skulle berätta för dom om jag nu hade gjort det som sägs.

Iaf, nu kommer dte lite nyheter.
Jag ska hoppa av högskolan, är inte redo än.
Jag har inte den diciplinen som krävs för att plugga på högskola, inte än.
Ska jobba massor nu, och spara pengar och göra saker.
Vill åka till USA och hälsa på anki, men det blir nog till nästa sommar, eftersom anki ändå kommer hem i vinter, yeah.
Ska flytta också, för får inte bo kvar i lägenheten.
Så nu letar jag en trea, eftersom jag kommer få en "inneboende" ;-) hahahaha.
Neeew roooomiiieee yeaaaah.

Sen har dte väl inte hänt så mkt, inte saker som jag bör nämna i bloggen iaf.
Spenderat mkt tid med alex och bara "chillat" hahaha.
Min Micha är nere i Göteborg och saknar henne lite granna.

Nu ska jag äta.
See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0