Äntligen ledig

Ja, idag kan jag äntligen vara vaken hur länge jag vill utan att behöva bekymra mig om att jag måste gå upp tidigt imorgon.
Hamnade hos alex denna kväll igen. Vi har en myskväll och kollar på sex and the city, kvällsmys liksom (tradition).
Nu är äntligen mitt slit över på max, iaf för en dag.
Skulle varit ledig både tisdag och onsdag, men valde att bara vara ledig imorgon och tog ett pass på onsdag.
Känns skönt att jobba och göra något vettigt.
Men imorgon kommer min dag gå åt till att städa, tvätta och diska hemma.
Men ska bli såå sköönt att bara ha en ledig dag då jag kan göra vara jag vill egentligen, ska dessutom kolla på en lägenhet i förslunda.

Måste bara nämna att en snubbe som handlade käk på jobbet idag skrev ner sitt nummer på kvittot, hahahaha inte fan kommer jag höra av mig iaf..sorry boy but you're not my type..

aja, nu börjar sex and the city igen..see yaah



I'd rather be alone, than being in love with you
I'd sleep out in the cold, before lying in bed with you
I'd take the lonely road, before taking any rides with you
I'd rather be alone, than being in love with you

(Ur låten alone med Wezley Coshare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0