Ankiii!

Anki jag skiter i vad du säger nu, jag hoppas du litar på mitt omdöme ;)
Nu har jag sagt ja till trean i nyfors.
Den är verkligen jätte fin, och jag vet att du kommer gilla den.
Har försökt få tag i dig, och var tvungen att svara innan halv tre annars skulle dom ge den till någon annan, men jag lovar att du inte kommer bli besviken, plus att den ligger så himla bra till för oss båda när vi ska till jobben, eller när vi ska hem från krogen, eller till stan, eller till alex...ja, vart vi en ska så ligger den liksom alldeles lagom nära allt typ.

En massa kärlek till dig gumman, snart har vi ett hem tillsammans ;-)

Kommentarer
Postat av: anki

Sweet, hem ljuva hem:D

2008-08-13 @ 15:36:47
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0