Åfesten

Ja, i helgen är det ju då åfesten, eller den började igår menorka fest aen torsdag liksom;)
Blev en lugn kväll hemam hos alex, sen vaknade vi tidigt idag.
Alex skulle till jobbet och jag skulle sola, var vid solstället tjugo i tio...och det öppnade inte fören elva!! daah.
Men drog hem till Johan och Micha (köpte med mig lite frukost), haha dom var heeelt nyvakna. Men det slutade med att jag och Johan satt och spelade något spel, typ som tekken...och han fick storstryk..några ggr iaf men jag förlorade nog mest, men vänta bara tills jag spelat det där lite mer..då kommer han inte ha en chans ;-)

Sen blev dte sola och dra till stan. Köpte hårfärg och sen vidare till bolaget för att köpa cider till kvällen.
Nu sitter jag här hemma hos alex med färg i håret. Hon kommer snart hem.
Sen blir det handla käk till ikväll, och sedan klippa mig kvart i sex.
Efter det börjar FESTEN!
yeaaah.
See yaaaah på stan...
Ha så kul ikväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0