a "thinking moment"

SItter här och funderar.
Har snart bott i eskilstuna ett helt år, och shit vad det har hänt saker.
Flyttar snart till en ny lägenhet, och denna gång ingen studentlägenhet iaf.
Undrar hur det här året kommer bli. Jag har jobb, en ny roomie och alla mina kära vänner.
Kommer det nli lika mkt kaos som förra året? och lika roligt?
Vi får väl se, men jag har en känsla av att det kommer bli så iaf haha.

Nyår 05-06 Stallarholmen


Nyår 06-07 Falun


Nyår 07-08 Eskilstuna


Vart blir nyårsfirandet detta år då? Och vilka kommer jag fira med?
Förhoppningsvis blir det bättre än alla andra år!
05-06 saknades alex, 06-07 saknade jag alla mina tjejer, 07-08 var Ankilito i USA,
men det här året kan förhoppningsvis alla vara samlade.
Visst jag vet, det är 4 månader kvar, men vafan tiden går fort, och jag längtar redan.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0