VM- No kidding

Okay, har inte skrivit på länge, men har ingen dator hemma för tillfället.
Men idag åkte jag iaf hem till mamma och dom i Strängnäs för att hälsa på, ska hjälpa till att inventera på mammsens jobb imorgon. Sen blir det jobba på harrys på kvällen också, grymt segt, men behöver pengarna.
Iaf, inte så mycket att skriva om faktiskt, förutom att vi ska få åka på VM med gruppen, kanske har nämnt det innan, men var bara tvungen att säga det igen. Kommer bli grymt kul!!
Yeah!!

Ja, annars är det som vanligt, skola/jobb/dans.
Så skönt att våren har kommit nu, njuter riktigt mycket av det fina vädret.
Men har just nu ingen som helst aning om vad jag ska skriva om, så låt mig återkomma någon dag när jag har lite mer idéer.
Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0