Sammanfattning

Okay ska försöka göra en inte allt för lång sammanfattning av dagarna som gått.

Fredag: Var ledig från skolan, och hade absolut inget att göra så det slutade med att jag och Atilla lunchade och fikade lite på stan, sen gick jag och Aztrid till stadsparken och satt där ett tag och njöt av solen tills vi blev hämtade. Efter det åkte vi hem till mig, och micke tog med sig min dator och Aztrid hem (han ska fixa den, så för tillfället är jag utan dator).
Sen var det bara att gå och lägga sig tidigt, somnade typ runt 20,00.

Lördag; Gick upp 03.45 för åka på tävling i Söderhamn. Blev en riktigt lång dag, men vi kom iaf tvåa med gruppen, och dessutom kom jag och Nadja etta i brons par 16+, så nu får vi hoppa upp en klass (vilket innebär att vi ska dansa i silver 16+ nästa tävling),
Sen kom vi tillbaka till Eskilstuna runt 21.30, så skyndade mig hem och fixade mig, sen kom nadja till mig så vi kunde dra ut och parta loss. Blev lotus, och hade riktigt kul.
Var länge sen faktiskt.

Söndag: seg dag, mamma kom förbi med tobbe, sen åkte vi till tunapark och kollade på nordman. Efter det hämtade vi johans tv som jag ska få låna, så nu har jag tv-kanaler weeeey.

Måndag: Hade föreläsning på förmiddagen, sen resten av dagen umgicks jag med johan. Vi satt i parken och njöt av det fina vädret, sen kollade vi på film. Det blev Step up 2 (love it), men dessvärre hade han inte slutet på filmen, sååååå typiskt. Efter det mötte vi micha och sen njöt vi lite mer av det fina vädret. Micha lagade även mat till oss (kötbullar och macaroner, smaskens), sen kollade vi film och efter den cyklade jag hem.

Tisdag (idag); Var i skolan hela dagen, inte så mycket mer att berätta, och nu sitter jag hemma hos min brorsa Dennis i Hudding (fast han har valt att inte sova hemma). Ganska skönt att bara sitta här och ta det lungt, har blivit "förkyld" eller nått, så ska snart gosa ner mig i soffan framför tvn och bara ta det lungt. Imorgon blir det sola med jenna i parken, och sen dennis studentskiva ;-) weeeeeey

seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0