På order från Ankilito

Ja, anki skrev att alla tjejer måste svara på dessa frågor, så då gör jag väll det ;-)


Vem ringde dig senast?  Mr s kl 02,21 inatt.
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från:  Ne det ska du inte, från Mr S
Vad brukar folk få för intryck av dig? pratig I guess..glad hoppas jag också.
Har du någon gång klätt dig horigt? this one time..at porrfesten...;-) ahaha
Har folk kallat dej slampa? Sandra säger jämt det ;-)
Har du kallat någon för slampa? mm, kan hända.
Har du slagit någon riktigt hårt? Nej, har bara smällt till Jenna en gång (förlåt, men hoppas du minns varför =p)..sen systeryster när vi var yngre och var arga.
Använder du parfym? Yes, J-lo Glow after dark, och Alyssa Ashley fissy.
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Det är olika beroende på vad personen som ger komplimangen är ute efter.
Vilka slags killar faller du för? Idioter
Vad kollar du på först hos en kille?  Säger som Anki: "Det beror på från vilket håll jag ser dem först". ;-p
Vill du ut och festa nu? Ja visst, dansa loss med tjejerna.
Vad är klockan? 11,27
Vilken färg har din mobil? röd och vit.
Vad ska du göra idag?Hämta min mobil, träna, sova.
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet?  Nja, det tror jag inte.
Är du social? Jag älskar att lära känna nya människor.
Känner du att du orkar med en fråga till? Ja visst, varför inte.
Vad tänker du när du vaknar?  det beror helt på vad det varit för dag innan.
Kan du gå ut utan smink? Absolut.

Kommentarer
Postat av: sannnndra!

jaa min lilla slampa !!

2008-04-18 @ 15:58:41
URL: http://sandradegnell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0