. Lillebror

Måste bara skriva en grej som min lillebror skrev till mig nyss på msn.
Vi diskuterade vad jag gjorde, och vad jag pluggade i skolan, sen heeelt plötsligt skrev han såhär:


' says:

Okej^^ coolt

Tessie; Don't tell me you're sorry, caus you're not says:

ja visst

' says:

Du kommer nog bli en perfekt mamma^^ =)

Tessie; Don't tell me you're sorry, caus you're not says:

haha va söööt du är, tror du verkligen det? :p

says:

Ja, jag skulle vilja ha dig som mamma <3


sååååå sööööt. Min älskade älskade lillebror. Måste se till att träffa mina småbröder mer, har varit lite dålig på det sen jag flyttade till Eskilstuna, måste verkligen få tiden att räcka till bättre, och prioritera om lite.

En massa kärlek till alla mina syskon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0