- Vaaa ovanliiiigt

Uttråkad?
ja!
Inte så ovanligt kanske.
Ibland hatar jag mitt jobb, speciellt när det händer massa saker som jag missar, men samtidigt behöver jag pengarna så jag har råd att göra saker när jag väl är ledig ;-)

Va finns det att berätta egentligen?
Ja det där med Mr Anonym fick ett ganska snabbt avslut.
Som jag sa, det han gjorde va oshysst gjort, och har en tanke om att han inte ens tänkte, iaf inte på mig. Uppenbarligen.
Men det var mitt misstag att tro att han menade det ha skrev och sa, när jag egentligen visste att det bara kunde sluta i katastrof, men man hoppas ju alltid på det bästa (vilket jag absolut aldrig kommer sluta göra, man lever som sagt bara en gång)
Jag har mig själv att skylla, men no regrets.
Lite mer kaos i livet som man kan skvallra om och skratta åt sen.

Nått mer att skriva om?
hm, danstävlign nästa vecka, jag och nadja ska tydligen tävla i par iaf, blir nog najs.
Sen gruppen såklart, men vägra tävla singel!!! Så länge jag inte har en dans så tänker jag inte ställa mig på tävlingsgolvet, jag har inte den talangen så jag kan freestylea, tyvärr.
Sen är det snart brorsans studentskiva, längtar. Ska bli skönt att få komma iväg och göra något kul.
sen allas studenter, weeey.
Om bara solen kunde titta fram lite oftare.
Men nu ska jag krypa ner i sängen med en bra bok och vila lite. 
Sen laga käk och fixa mig till jobbet.

Seee yaaaah

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0