- Tack Adde

Ja, ett stort tack till Adde som gick med mig ut och gick.
Det får du en guldstjärna för.
Men dessvärre är jag fortfarande tok-rastlös.
Ska knalla till affären och köpa hem lite saker så jag kan göra ungsmackor. Smaskens =)
Och, efter tillräkligt lång tid, säger jag äntligen hej då till den där förbaskade lilla saken som förpestat min tillvaro och gjort mig pank. Den har haft första prioritering allt för lång tid nu. Hej dåå..
Nu jävlar.
Jag lovar inget, men jag ska ge mig fan på att avsluta detta snuskiga förhållande..hahahahah

Sen ska jag försöka börja med mina morgonpromenader igen =D
Känns bra.
see yaah

Kommentarer
Postat av: Anki

Wohow, du har firra lite me bloggen, sweeet..

2008-04-11 @ 07:13:12
URL: http://aangeeliiicaa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0