- Sovmorgon

Jag och Aztrid tog lite sovmorgon idag, behövdes verkligen. Sen blev inte morgonpromenaden sådär jätte lång, men jag tänkte att vi skulle spara det till efter lunchen. Dessutom ska jag även träna flera timmars dans i eftermiddag, så tror jag kan ta det lite lungt.

mm, och vem hörde av sig igår då? Jo Mr anonym. Han försökte komma med sina ursäkter och bortförklaringar till varför han inte hört av sig, men jag har en stor känsla av att dte mesta är lögn.
Och dessutom spelar det ingen roll, han har haft ganska lång tid på sig att höra av sig och ge mig en förklaring till varför han bara försvann den natten han va hos mig (ja det var så det var kära läsare, han var hemma hos mig, och sen när han trodde jag hade somnat ringde han runt till massa vänner och sen drog han bara. Jag sa ingenting eftersom jag ville kolla om han skulle säga något till mig eller höra av sig eller något, men nej inte ett ord på hela natten eller hela dagen sen)
Nej tack, du kommer för sent.

Aja, dags att äta lite brunch för min del.

See yaah

Kommentarer
Postat av: Anki

dump that lump...

2008-04-15 @ 19:38:22
URL: http://aangeeliiicaa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0