- snö


vad har hänt? har jag somnat och vaknat upp i december igen?
har jag missat hela sommaren, michas student och allting?
nu blir jag deprimerad fan.
för vad jag minns så var det den 8 april sista jag kollade, och våren var påväg.
Visst det har varit lite grått ute i några dagar, MEN SNÖ? Alvarligt talat. Driver ni med mig?!
Är jag med på dålda kameran eller nått?
HAHA jätte kul, ni fick mig, kom fram nu och ta bort all jävla fejk snö, det är inge roligt längre.

fan börjar nästan gråta.
Jag skojar inte, krokodiltårarna forsar snart nerför mina kinder.
Vill ha vååår, soool och vääärmeee.
Vill se alla pigga och glada människor, sitte på en uteservering och bara njuta av allas vårkänslor.
faaaaaan.

Jag avslutar detta inlägg med att skriva att om inte solen kommer snart, då låser jag in mig på ett rum och börjar klättra på väggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0