-ord/handlingar

Dina ord tyder på en sak..
Dina handlingar visar något helt annat..
Jag behöver veta nu,
för jag har inte tid med massa krongel.
Jag har inte bråttom,
men jag behöver veta vad det är som finns där för mig om jag väntar.
Om det är värt riskerna jag tar.







Skööön dag idag. Sandra väckte mig kl elva, käkade lite frukost sen drog vi ut och spelade lite basket.
Jag var sååå nära på att vinna, men klantade till mig totalt. fuck.
Sen hem, och gjorde toast, sen vidare till dansträningen på eskil, fick låna sandras pappas bil så vi skulle slippa gå. Efter det åkte vi och käkade på donken, sen vidare till PP där dom andra skulle ha streetdance träning.
Nu sitter vi hemma hos mig, och umgås lite.
Ska snart skjutsa hem sandras kompis. Sen sova antar jag, får väll se.
Solen sken iaf idag igen, såå skönt väder, kunde ha min vårjacka, och dom välkända brillsen kom på. (Mina stora vita solglasögon som jag snodde av Jennifer förra sommaren ;-) ...)
Hittade en tussilago utanför dansskolan också, så den har jag haft bakom örat hela eftermiddagen/kvällen, och har inte tagit bort den än häller..hehe.

See yaaah

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0