- Min älskling

Ja, nu är min älskling äntligen hemma hos mig, och ska stanna här tills på fredag.
Känns riktigt bra.
Eftersom jag ändå är ledig från skolan i veckan så kommer vi få mycket tid tillsammans.
Weeeey
Va ute med henne nyss på kvällspromenad. Ska ta mgi ett bad snart, sen ska vi lägga oss och mysa i sängen.
För er som inte redan har förstått det så är det min älskade hund Aztrid, som jag fått tagit med mig hem till mig över veckan.
Saknat henen enormt mkt. Blev riktigt glad när mamma sa att hon kunde få bo hos mig i några dagar.
Har saknat sällskapet. Är så tomt här hemma, tror dte är därför jag har svårt att sova när jag är själv, var ju så van att alltid ha astrid vid mina fötter när jag fortfarande bodde hemma hos mamma och dom i Strängnäs.

Dessutom följde även systeryster med hit, men hon åker hem imorgonbitti.
Fick med mig massa blommor hem, och sen köpte jag lite småsaker som jag behövde.
När jag får tillbaka mina skattepengar ska jag köpa ännu mer krimskrams till lägenheten. Vet exakt hur jag vill ha det.

aja, badet väntar.
Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0