- klargöra lite saker

Ja jag käner att det är dags för det.

1. Jag är inte ute efter att träffa en kille via internet, det är inte riktigt min grej. Visst, snacka med nya människor är alltid kul, jag älskar att lära känna nytt folk. Men att träffa en kille via internet, no thanks.

2. Jag är INTE förlovad. Är man förlovad sitter ringen på väster ringfinger, inte på höger där jag har min ring som jag fick när jag fyllde 18. Dessutom skulle jag aldrig ha en förlovningsring som såg ut som ett hjärta.
och om jag skulle vara förlovad skulle det innebära att jag hade träffat en kille som jag funderar på att spendera resten av mitt liv med, och tro mig, det har inte hänt, och det är inte aktuellt för tillfället.

Sådär, det var lite.
Nu ska jag fixa mig klart, sen kila och möta sabina som ska köra till Strängnäs idag.
See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0