- Jag har sån jävla tur

Sumpade mobilen igår på bussen till stan (2:an Torshälla)
Kom på det när jag hade hoppat av och hunnit gå en bit, så han inte springa tillbaka till bussen.
Det var bara att gå raka vägen till Johan och Atilla så fixade dom ett simkortsbyte, så jag slapp spärra kortet.
Men ville inte spärra hela mobilen fören jag hade ringt hittegodset för bussen, dessvärre gick det inte igårkväll eftersom dom hade hunnit stänga. Men trodde aldrig på allvar att min mobil skulle ha blivit inlämnad, vafan bussen går ju förbi årby, så trodde att jag aldrig mer skulle få se skymten av den mobilen.

Men så ringde jag iaf nyss till hittegodsgrejset, och visst, dom hade fått in den. WEEEEEEY, skrek nästan av lycka. Sån jävla tur har jag ibland. Helt otroligt.
Så ska hämta den imorgon, eftersom jag måste sova några timmar nu så jag orkar jobba ikväll på Harrys.

aja, nu tittar solen fram också.
Im happy, happy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0