- Jag är med barn

Te$si£ 2oo8; säger:
jag är med barn
Jenna säger:

VA?  
Te$si£ 2oo8; säger:
aah
Te$si£ 2oo8; säger:
fan
Jenna säger:

ÄR DU SERIÖS?
Jenna säger:
med?
Te$si£ 2oo8; säger:
Ja, jag ska till ungdomsmottagingen nästa onsdag
Te$si£ 2oo8; säger:
Mr hm, Mr hm eller Mr, hm är pappa
Jenna säger:

ska du behålla det?
Te$si£ 2oo8; säger:

jag vet inte
Te$si£ 2oo8; säger:

fan
Jenna säger:
fan vad sjukt, jag håller precis på att skriva en uppsats om abort
Jenna säger:

men fyfan vad jobbigt
Jenna säger:
vad vill du då?
Te$si£ 2oo8; säger:
shit, jag vet inte. Eftersom jag inte vet vem som är pappan
Jenna säger:
jag förstår det
Te$si£ 2oo8; säger:
eller jag tror det var nästa onsdag ajg skulle dit
Te$si£ 2oo8; säger:
vad är dte för dag idag jenna?
Jenna säger:
tisdag
Te$si£ 2oo8; säger:

aah? men datum?
Jenna säger:
1 april
Te$si£ 2oo8; säger:
 ;-)
Jenna säger:

MEN ÅG
Jenna säger:
ÅHHHHHHHHH
Jenna säger:
dum huvet




HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Anneli i din klass ;)

Haha, jag önskade att nån drog det där skämtet idag faktiskt. Att säja att man är gravid är liksom så roligt, se folks reaktioner, vare sej det är på skoj eller inte! Ha det bra, ses nästa vecka i skolan! Kramar

2008-04-01 @ 18:49:04
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: Sandra

hahahah. men du, mina skämt knäckte ju iaf ;) haha... NOT.=)

2008-04-02 @ 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0