- Hagel/sol

Jag och syrran tog bussen ner till stan med Aztrid, sen knallade vi runt där lite.
Aztrid va jätte stissig, men lugnade ner sig ganska fort.
Sen lämnade jag in skorna som skulle klackas om till nästa vecka, och efter det satte vi oss på en bänk i solen för att vänta in micha.
Så småningom kom hon, och då gick vi för att köpa glass, smaskens.
Efter dte blev det mulet, så syrran gick till tåget, micha till tandläkaren, och jag och Aztrid tog bussen hem.
Men på bussen kom jag på att jag glömt skorna, så det är bara att åka ner sen igen för att hämta dom, men gör det innan jag ska träna med alex =D

Iaf, när vi hoppade av bussen (jag och Aztrid), så började det "spö-hagla"...fyfan. Så det slutade med att vi sprang, heeeelt dyngsura blev vi, och nu när man sitter inne i det torra, ja då skiner solen ute och det har slutat hagla, fyfan för vädret ibland.

men men, ska fixa käk nu.
Seee yaah


Kommentarer
Postat av: Tess

hehe nä än så länge har det inte blivit någon, kanske senare om jag orkar ;P

2008-04-14 @ 14:08:38
URL: http://tess021.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0