-Grattis Natha

Idag fyller en av mina gamla vänner år, hon blir 20. Har inte snackat med henne på väldigt länge, men måste ändå passa på att säga grattis såklart. Däremot har jag batteritorsk på luren, så får vänta med att skicka iväg ett sms tills jag kommer hem.
Bor i västerås under veckan, men kommer spendera dagarna i Etuna.

Just nu har jag lunch, har varit på en väldans intressant förelänsing, som fortsätter i eftermiddag.
Indroduktion till en rättegång, och jag gillar hon som föreläser. Trodde jag skulle somna eftersom jag var så trött när jag gick upp imorse, men ingen risk för det visade det sig.
Blir så trött bara på att det är så dåligt väder ute, väldigt synd. Vill ha soooool.

och för att fortsätta lite på min följetong angående mr anonym, så är jag helt nollställd just nu.
Vet faktiskt inte vad jag vill, har ingen aning.
Träffade honom igår, och visst det kändes bra.
Men får väl se med tiden, jag har inge bråttom någonstans faktiskt.
Tar en dag i taget.
Har sååå himla mkt annat att tänka på just nu som jag ska hinna med.
Men vägrar känna mig stressad haha.

Aja, uppdatering senare kanske.
See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0