-Förlåt

Ja, jag vill bara be om ursäkt för att jag klagade på killar häromdagen.
Jag insåg att det är vi tjejer som är dumma, för det är vi som gör misstaget att låta killar behandla oss så som dom gör, när vi hela tiden vet hur dom är.
Skärpning säger jag bara!

Jobbade som ni vet igår, vilket var grymt segt.
Men gårdagen var helt ortrolig, träffde fler gamla klasskmpisar  (och några från paralellklasserna) än vad jag gjort sen studenten typ.
först micke och ralla som tutade på mig vid ett övergångsställe, sen linus på bussen till jobbet (samtidigt somjag snackade med jari, som bor i göteborg nu) sen thörne och nysell på harrys (som dessutom spelade litblackjack med mig)
haha sweet.

Men men, vaknade för en stund sen, ska passa på att städa heeeeela lägenheten, eftersom jag åker till Strängnäs ikväll.

See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0