- basket

Blev ingen träning för min del, hittade inte kortet, så Aztrid fick följa med ner på stan igen när jag hämtade skorna.
sen satt jag där på stan och hade inget att göra, alla skulle typ komma till stan runt 19.00, och jag var klar med allt 18.15 så satt på en jävla bänk och väntade på att tiden skulle gå.
Sen åkte jag med Sandra och Romina hem till Sandras mamma för att hämta saker, och Aztrid fick leka av sig med deras hundar. Behöver jag tillägga att hon var överlycklig? =D
Sen skulle vi ta bussen hem till mig, och då blev aztrid på bråkhumör och vägrade lyssna på mig och började hoppa och ha sig, så vi bråttades lite, vilket resulterade i att mina ljusa jeans blev ganska fläckiga.

Iaf, senare drog vi ut och lirade lite basket (men aztrid fick vara hemma och vila lite då). Romina vann första omgången av 21:an (de andra omgången avslutade vi aldrig, så mkt fusk ;-)..haha..), och jag kom TVÅA...weeey, vilket innebar att jag vann över sandra iaf...yeaaah, det är det ända som räknas..haha..sorry sandra.
Sen körde vi 2 mot 2...och då vann jag och romina. Alltså Sandra ni får skylla er själva, det var ni som valde lagen...stjärnorna mot loosers...kan liksom inte sluta på något annat sätt ...hehehe

(jag har en känsla av att jag kommer få äta upp mina ord någon dag)

Nu sitter jag iaf här hemma med aztapasta och ska sova snart. Läsa lite först:
Seee yaaah

   

Bild 1. Sandra leker med Aztrid hemma hos henne.
Bild 2. Aztrid på bussen.
bild 3. Så kan det se ut när man bråttats med en hund (mitt ena lår)
bild 4. Tydligen var jag skitig i röven också..hm lyckat!!!!

image50


Kommentarer
Postat av: Anki

Naaw, aztapasta e sa sot..kommerf ihag nar hon va en valp...du maste lagga ut bilder pa den andre oxa..:P

2008-04-15 @ 02:11:31
URL: http://aangeeliiicaa.blogg
Postat av: sandra

DU fyfan vad du kommer få äta upp dina egna ord sen alltså ;););)
hahaha... det var första gången du vann över mig, så jag säger bara grattis och överlåter resten av vinnandet till mig igen ;)
PUSS

2008-04-16 @ 11:09:52
URL: http://sandradegnell.blogg.se
Postat av: jamal

heeej heeeej

2008-04-23 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0