-And don't tell me you're sorry,


How 'bout a round of applause?
Standin ovation

You put on quite a show.
Really had me goin'
But now it's time to go,
Curtain's finally closin'.
That was quite a show.
Very entertainin'.
But it's over now.
Go on and take a bow.

Grab your clothes and get gone.
You better hurry up,
Before the sprinklers come on.
Talkin 'bout,
'Girl I love you, you're the one.'
This just looks like a rerun.
Please.
What else is on?

And don't tell me you're sorry,
Cause you're not.

And the award for the best lie goes to you!
For makin' me believe

(delar ur låten rihanna-take a bow   http://www.youtube.com/watch?v=3wxGZjuqPAc)


För en gångs skull kanske jag borde lyssna till mina egna råd som jag gett andra.
För en gångs skull kanske jag borde gå på min magkänsla.
Jag tror att det han sa bara var ord han själv inte förstod innebörden av.
Alla kan säga bra saker, charma med ord, men det är handlingarna som visar vad det är man vill.
och hans handlingar och ord hängde inte ihop riktigt.
I don't need this.
Om han vill ha mig ska han inte komma med förklaringar, han ska visa att han vill.
Vilket jag tvivlar på att han kommer.

Men idag drar jag till strängnäs iaf. Sen på söndag drar jag till västerås.
Kommer vara i Eskilstuna på dagarna för att gå i skolan, men sover i västerås eftersom jag och Maria ska bo hos Lotta, maria ska ha intensivkurs där, så hon kan ta körkortet sen ;-) weeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0