- åh, hemska dag.

Trött
seg
irriterad
frustrerad
grinig
uttråkad
gnällig
jävlig
grå
yr
illamående.

Så känner jag mig idag. Åt helvete med allt just nu.
Vill bara lägga mig ner och blunda.
Men nej, ska till västerås sen också, får jag ju inte glömma.
Så nu ska jag lägga in mer musik på min mobil, sen lämna alla negativa ord i min blogg, så jag är helt tom i huvudet, sen gå ut på en uppfriskande promenad och få in massa positiv energi till min hjärna.
yeeeah.

See yaaaah.

Dessutom, ge mig en anledning till varför killar inte är idioter!
Alltså nu menar jag inte alla ALLA, utan bara väldigt många.
Vad tänker ni med?
Seriöst, idag har jag fått många bevis på att killar definitivt inte tänker särskilt ofta.
Jag blir så trött på er.

Kommentarer
Postat av: johanna skau

håller fan med gällande killar.. haha

2008-04-10 @ 20:23:44
URL: http://johannaskau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0