Weeeey

I fredags var jag ledig, slutade med att jag och Alex drog ut på krogen, dansade och hade kul.
Somnade runt fem på lördagsmorgonen, vaknade tio.
Drog iväg och började träna med gruppen, sen tävling kl 5.
Fick inte köra par med Nadja, efter mkt krongel (vi var inte anmälda).
Singel gick åt helvete, men vafan måste fixa en dans tills  nästa tävling fan.
Gruppen gick så jävla bra...VI VANN...yeesss..vilken känsla.
Är så grymt stolt över min grupp: Nadja, Ida, Molle, Jossan och Amanda....let's get craaazyyyy girls.

Sen började jag jobba på bk kl 10 på kvällen, var en lugn kväll, fast hade ganska mkt spel.
Dessutom var jag riktigt trött, men överlevde ändå.
På söndagen vaknade jag runt halv två, sen var det bara att kila iväg på träning...pierre lärde oss en ny dans, till en grymt skön låt.

Idag var jag i skolan, sen hem, tvättstugan hela dagen.
Lyxade till kvällen med lite pizza, och nu sitter jag här.

Orkar inte skriva mer..see yaaah

Alex, Aidy och jag på lotus



me and my danceGiiiirls efter tävlingen ;-)
image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0