Massa frågor och massa svar

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
1.Har du haft ett seriöst samtal: yes
2.Kramat någon: Absolut
3.Blivit osams med dina föräldrar: Nej
4.Sovit ut : Ja, första gången på länge, det var riktigt skönt.

ANTINGEN ELLER
1.Kallt eller varmt: Beror på, men oftast varmt
2.Blått eller rött: Samma här, beror liksom på
3.Regn eller snö: snö
4.Ge eller få: Båda, faktiskt
5.Ull eller bomull: Jag vet inte
6.Rosor eller tusenskönor: rosor
7.Historia eller vetenskap: Självklart historia
8.Matte eller engelska: engelska
9.Öl eller cider: cider

HAR DU NÅGONSIN
1.käkat en räkmacka: yes
2.Brutit mot lagen: Ja visst
3.Fått dig själv att kräkas: Inte nykter, annars..mm..
4.Nakenbadat: Många ggr, tradition på sommaren
5.Varit kär: es
6.Börjat gråta för att få som du vill: det var min specialitet när jag var liten

7.Blivit kysst: jaa ;-)
8.Ätit sushi: Nepp
9.Stått på scen: Ja, många många ggr
10.Blivit dumpad: Ja visst
11.Varit ihop med någon som varit otrogen: tyvärr är svaret Ja
12.Varit med om en bilolycka: nej
13.Sett smurfarna Självklart, bästa ju
14.Klättrat på berg: Ja visst, har ju växt upp på landet/skogen

EXTRA GREJER
1.Vad använder du för schampoo: glizz
2.Vad är du mest rädd för: Hatar denna fråga, vet inte vad jag ska svara
3.Vad lyssnar du på just nu: Rihanna- cry
4.Vilken bil skulle du vilja ha:  Mammas och Mickes bil, så underbar att köra
5.Vem fick du senast SMS ifrån? Allan
6.Var vill du gifta dig? Dom tankarna har inte ens börjat växa i mitt huvud än
7.Hur många MSN-Tillräckligt
8.Hur många av dem är online just nu? Orkar inte kolla.

ÖVRIGT
1.Vad gjorde du den här sommaren: Spenderade den med Maria och alex, åkte väldigt mkt bil
2.Vad gör dig riktigt förbannad: Jag vet inte, försöker att inte bli förbannad så ofta
3.Roligast: Kvällarna då jag och alex filosoferar hahahahaha
4.Svär du för mycket: Hur mkt är för mycket?
5.Vilken färg är det på dina byxor just nu:  Svarta
6.Vilken färg är dina trosor: svarta
7.Vad var det sista du sa: hahaha riktigt ful bild

8.Vad är bredvid dig just nu: en vägg
9.Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): svårt att förklara
10.Vad var det sista du åt: ungsmackor
11.Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Har inte hittat någon som passar än
12.Har du en lavalampa: lätt, snodde alex gamla när vi flyttade in i lägenheten
13.Hur är vädret just nu: solen skiner till och från, men hösten är på väg
14.Vad gjorde du igår natt: Sov
15.Vem pratade du sist med på telefon: Pappa
16.Vad gör dig glad: väldigt mycket =)
17.Vart vill du åka: Har alltid velat åka till Italien och USA
18.Vill du ha barn: I framtiden så visst
19.Hur mycket är klockan just nu: 13,43
20.Vad ska du göra nu? Äta, så fort alex föräldrar kommer med maten

1.Pizza eller choklad? Det beror ju helt på om jag är hungrig eller bara sugen på något.
2.Guld eller Silver? guld
3.Vilken film såg du sist på bio? 2 Fast 2 furious
4.Vad har du gjort idag: varit på stan och fixat med mina pengar
5.Vart då: på nordea
6.Dagens köp: comviq kompis
7.Säg tre ord som slutar det här: Tävling i morgon i sporthallen i Eskilstuna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0