Hemma hos mamma

Yeah, ikväll åkte jag hem och hälsade på "hemma" i Strängnäs.
Ska vara här tills på torsdag, men imorgon ska jag åka och hälsa på hemma hos pappsen hade jag tänkt.
Har varit en lugn dag, varit på träning..hade riktigt kul.
Blir bara så himlans irriterad på en del människor, som viskar om saker och tror man inte fattar....belive me dude, Im not that stupid...och ingen är egenltigen intresserad av att höra vad du har att säga, för du säger ändå inget vettigt...folk bara nicker och hm:ar på rätt ställen och hoppas på att du ska hålla käfften så småningom...now you know.....

Så, som sagt sitter hemma hos mammsen.
Hundarna blev super lyckliga när jag kom, har saknat min azta...sen Selma så klart.
Tobbis är inte hemma, har är och kollar på hocky, men han kommer hem snart..och syster yster också...weey..
Aja, ska umgås med mamma nu och skvallra lite mer..
Natti natt


Jag har en tendens att skjuta killar ifrån mig när dom kommer för nära.
eller när jag börjar fastna.
Medvetet eller omedvetet, jag bara gör det.
Men sån är jag, och på så sätt skyddar jag mig själv.
Thats how it is.
Tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0