En ledig torsdag

Yes, idag är man ledig igen.
Eller har "självstudier" som det så fint heter.
Och yes, jag måste fan plugga lite här hemma. Skriva en bokredovisning, och sånt.
Har seminaium imorgon, men det går nog bra.

Igår var jag ute med pernilla, alex, natha och sen en massa folk som pernilla kände.
Hade faktiskt väldans trevligt.


Det finns vissa saker man försöker förneka, varför?


Du lever bara en gång och den gången är nu,
finns bara en som vet hur du ska leva och det är du!

Kom ihåg det..


 

Pappas låt som han skrev för flera år sen när jag var jätte liten:

Kan en dröm bli sann och slå in, då vet jag att du snart är här.
Länge har jag väntat på att få ha dig här.
Kan en dröm bli sann och slå in, då vet jag att du snart är min.
Kanske ej med lyckans tårar men jag ska älska dig.

Drömmar har även du min vän, säkert inte om mig
men kanske någonstans inom dig finns en längtan tillbaks.
Men jag måste ändå medge att min längtan är en dröm,
en dröm som kanske aldrig blir sann.


Det var härom dan du kom till mig, säkert bara för att säga hej
och det kändes så varmt och skönt inom mig.
Det var sen när du gick igen som jag kände saknaden,
la mig ner och somna och drömde om dig.
Men jag måste ändå medge att min längtan är en dröm,
en dröm som kanske aldrig blir sann..






What ever happens to you, we'll see
But it's not gonna happen to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0