Dom senaste dagarna

Onsdag:
Var ute med Alex, Natha, Pernilla och massa andra tjejer. Hade riktigt kul.
Dansade en massa som vanligt, sprang runt och träffade olika folk som man kände.
Finns inte så mycket mer att berätta om den onsdagen.

Torsdag:
Tränade med gruppen, drog till dansskolan för att ha vanlig streetdance träning, men den var inställd för Pierre hade sabbat sin tå så han hade ganska ont. Istället säger han åt oss att vara kvar och dansa för Shaun Evaristo som skulle komma kl 21.30. Så självklart väntar vi kvar på dansskolan för att ta en klass för denna omtalade person. Dessvärre kom han inte för 22.30, men vi väntade på honom , sen körde klassen igång, och tro mig det var värt att vänta på honom. Hade en timmes klass, och den timmen var guld värd, han var så jävla grym. Dansen va svår, men han var jätte duktig på att lära ut. När han sedan i slutet visade hela dansen, och sen en till dans han hade korigraferat så ville man bara dö, han va så grym. Fick rysningar av att kolla på honom.

Fredag: MICKIS FÖDELSEDAG.
Hade seminarium på förmiddagen, sen drog jag och alex och köpte presenter till mickis.
Underkläder och ett halsband fick hon av mig, camz och Alex.
Sen köpte jag och alex en bok som hette "Jag är en prinsessa", en prinsesskrona, en rosa ludd grejj man hängde runt halsen, och sen en princess stav. Hon är ju trots allt våran prinsessa.
Drog hem till henne på kvällen, skulle inte dircka, men mickis hade andra planer för mig, så det blev en och annan drink. Dansade och hade kul som fan, var riktigt trevligt folk där...fast jag och alex kände oss som två mormödrar först..haha men hade kul som fan iaf, förutom några små incidenter, Me and My girl, don't try, we know what we want ;-)

Lördag:
Tävlade i Lidköping. Kom till semi i singel, väldigt nöjd  med tanke på att jag inte har någon dans och verkligen inte kan improvicera. Med min älskade partner Nadja kom jag på 6:e plats efter finalen i par, väldans nöjd med det faktiskt, men nästa gång fixar vi en bättre placering ;-)
Jag och min atjejer i gruppen kom tvåa. Var väldigt nöjd över det ändå, med tanke på att de som vann va väldigt tajta, men nästa gång fixar vi en bättre placering även där ...gooodiee.

Söndag: 
Sitter hemma, snart träning..seee yaaah 

Kommentarer
Postat av: michaela lövström

taaack för i fredags baby, älskar er

2007-10-02 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0