Västerås

Ja då sitter man här hos Lotta i Västerås.
Kom hit igår efter dansen.
Ska vara barnvakt åt hennes ungar idga för hon är iväg på julmässa, vilket betyder att jag ska försöka plugga under dagen, har seminarium på fredag (muntlig redovisning). Sen ska jag hämta barnen från skolan halv fem, och köra dom till dansskolan för hanna har dansträning.
I helgen var jag hemma i Strängnäs och hälsade på, jobbade på OT på fredagen, och sen BK på lördagen.
Fick gå upp tidigt på lördagsmorgonen för att kolla på lillebrors hockymatch, sen åkte vi till thomashallen och kollade på syrrans innebandy match. Efter dte gick mammsen och micke ner på marknaden, men jag stannad kvar och kollade på herrarnas match ;-)
Efter det knallade jag också ner på stan men hittade inge kul på marknaden, så det slutade iaf med att jag köpte en affish till mitt rum.
På söndagen var det bara att åka hem och ha dansträning som vanligt.

Igår fyllde Alex år, men blev inte så mkt firande hemma hos oss, utan det blir nog krogen ikväll istället ;-)

aja, orkar inte skriva så mkt mer nu.
Ska gå igenom Lottas filmsamling, såg att det fanns en massa Disney filmer, så min dag kommer nog gå åt till att plöja igenom dom, och så ska jag ju som sagt försöka plugga lite..

Laaateeer


T: You're loyal to those you love.
E: Damn good kisser.
S: Easy to fall in love with.
S: Easy to fall in love with.
I: You are great in bed
E: Damn good kisser.

M: Best kisser ever.
O: Awesome kisser.
D: You like to drink.
I: You are great in bed
G: You never let people tell you what to do.
H: You have a very good personality and looks.


A: You like to drink.
B: Everyone wants you.
C: You are really silly.
D: You like to drink.
E: Damn good kisser.
F: You are dead sexy.
G: You never let people tell you what to do.
H: You have a very good personality and looks.
I: You are great in bed
J: People adore you.
K: You're wild and crazy.
L: Everyone loves you.
M: Best kisser ever.
N: You can keep secrets.
O: Awesome kisser.
P: You are popular with all types of people.
Q: You are a hypocrite.
R: Fucking crazy.
S: Easy to fall in love with.
T: You're loyal to those you love.
U: You really like to chill.
V: You are not judgemental.
W: You are very broad minded.
X: Your very good at work/school.
Y: Best girlfriend/boyfriend anyone could ever ask for.
Z: Always ready.



Haha jag? Uttråkad? Neeeh aaaaldrig..hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0