Strängnäs

Yes, sitter hemma hos mamma i Strängnäs.
Har hjälpt till med att vara barnvakt till Tobias, och det var ju ganska enkelt.
Han var ute och lekte medan jag låg och sov, och tro mig jag behövde verkligen en middagslur.
Var inte hemma fören fyra imorse.
Först åkte jag och hälsade på Sebban, umgicks lite, glodde på tv och snackade skit.
Sen kom Jocke och hämtade mig med sin kompis David, sen plockade vi upp Alex sen hem till David.
Kollade på film, A man a part, oh goooosh.. Vin är ju så snygg, ögongodis.
- Ja då behöver man inte ha sex på ett år nu då när man sätt honom i en actionfilm.

Efter filmen blev det en lååång promenad mitt i natten, vilket jag tyckte var väldigt skönt.
Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då.
Detta är något som måste göras om.

Sen in igen, och då slog vi på xXx, ännu en film men den sexiga Vin (som då under promenaden hade blivit omdöpt till Van, hahaha). Men jag och alex var sånna mesar så vi somnade under filmen, sen blev vi hem skjutsade runt halv fyra.

Finns så mycket jag vill skriva ur mig just nu.
Men hinner inte. Mamma ska ha datorn, och jag ska ut med hundarna, sen ska jag plugga hela natten.
Så det får bli vid ett senare tillfälle.!
Laaateer



You're only lonely when your horney...
Så sant, eller? proove meee wrooong!!!

You'll be cryin', slowly dyin'
When I decide to leave



so what's life supposed to be about?
Ja, inte av det här iaf.
Finns så mycket mer. Alex nu måste vi ta tag i oss själva, skaka om lite och vakna till liv igen och inse att det finns så mycket annat. Det finns så mycket mer.
Det är vi som bestämmer reglerna, och vi har klarat oss i alla år, så vad skulle det vara för skillnad nu?

Glöm inte vårat motto: Sorry boys, we love you. But We love us more.

Sen mitt motto: Det löser sig alltid!


Tessie Modigh: One the loose, feeling so wild and free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0