Huddinge

Ja, då satt man här igen hemma hos bröderna i Huddinge.
Igår vart det utgång på Harrys med Ankilito, alex och Jocke...hade riktigt kul.
sen idag tog jag tåget hit. Blir nog kvar här hela helgen, är ju ledig, så ska passa på att njuta.
alex är ju ändå i Linköping, så va ska jag göra hemma helg själv?
Ska hälsa på i Dennis skola imorgon, haha, tror jag iaf. Sen försöka hitta på nått kul. Blir nog troligtvis krogen på lördag i sthlm. Sweeet.

Vet inte vad mer jag ska skriva, sitter här och väntar på att den andra brodern (Robin) ska komma hem med snacks...jag är godissugen hahahaha. Dennis ligger bara och glor på tv, så boooring.
Jag är rastlös. som vanligt. haha.

Laaateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0