Höst

Nu är höster verkligen här.
Sitter och tänker tillbaka på månaderna som har gått.
Våren var bara ett ända stor kaos, men sen kom sommaren och studenten.
Händer väldigt mycket under sommaren, vissa saker som var mindre roliga just då, men som nu finns kvar som minnen, och jag känner att jag egentligen inte har några dåliga minnen från sommaren 07.
Västervik var en grymt rolig resa, dock lite oplanerad, men det fixar vi tills nästa år.
Blev väldans mkt jobba på helgerna, och väldans mkt bilåkande, men jag njöt av tiden.
Visst hade jag en och annan summerlove också, faktiskt. Så fort sommaren tog slut försvann det, så jag kan faktiskt erkänna nu att jag har varit med om summerlove ;-) hahaha.
Känns lite synd att så mycket försvinner när hösten kommer, men det är sånt man får ta. Det kommer en ny sommar. Nu ska jag njuta av hösten och vintern istället och alla saker som brukar ske då.

I december lyckas jag alltid med en speciell sak, förstår inte varför, men har nästan varit samma visa varje år (Alex vet vad jag talar om). Får väl se vad årets december har i beredskap åt mig.



Nu är hösten här, och sommarens händelser förvandlas till glada minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0