Förvirring

Yes, Im confused.
Vet inte varför. Känns som att det är så mycket just nu.
Vaknade imorse och kände att jag var trött på allt.
Men nu börjar det kännas bättre, man måste få ha sina perioder ibland, kan inte alltid vara glad =)
Pratade med en person som jag inte pratat med på länge, och det fick mig att inse att mina problem inte är så stora egentligen, men tror att det bara varit mycket på sista tiden med ALLT!
Men livet går vidare.
Nu när jag sitter och skriver börjar mitt vanliga jag komma tillbaka, nu börjar jag känna igen mig själv.
Jag skyller på vädret, vem blir inte deprimerad när det är sånt här skit väder ute?

ska träna snart, har egentligen ingen lust, men måste. Tävling i Sundsvall i slutet av månaden, kommer bli riktigt kul.
Jag tror jag börjar bli ratslös, as usual.
När någonting börjar bli för vanligt då tröttnar jag och vill göra nått nytt.
Tror jag fått det från pappsen.
Har bott här i över en månad nu, går i skolan på förelänsingar, pluggar i temagruppen, tränar 3 ggr i veckan (+ tävlingsträningar), jobbar på helgerna om  jag inte tävlar. Alltid fullt upp, vill åka iväg och göra nått, men har varken tid eller pengar.
dooooooh.

Pratade med den andra personen om känslor.
Jag försöker alltid låta bli att fastna, för jag tror alltid att det kommer att skita sig.
Men sen när jag väl ger känslorna en chans, när jag börjar fastna, då skiter det sig,
och jag är tillbaka på ruta ett.
är det konstigt att man aldrig ger någon en chans då?
Jag vill inte påstå att det är killarna som är idioter, det är mitt eget fel,
men ibland skulle det vara lättare om folk kunde vara rakt på sak faktiskt,
och säga hur dom faktiskt känner utan att man måste gissa sig fram.

När jag vill ha ett svar, då ser jag till att få det. Även om jag kan vara väldigt påfrestande och irriterande,
men jag ger mig inte fören jag fått svar på mina frågor, jag hatar att gå omkring i ovisshet.

Aja, där var mina ord för idag..
Ska nog faktiskt bli skönt att dansa lite idag.

"Människor ser till det yttre, och drar sedan slutsatser om det inre"....så sant


Leave me alone
Gimme some space
Give it the zero
Get out of my face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0