Torsdagsmys i Västerås

Sov hos familjen i Strängnäs igår.
Åkte med syrran på bandyträning, segade och kollade på den bara, sen sov jag tillsammans med mamma och hundarna, mysigt värre.
Blev väckt halv sju, sen tog jag åtta tåget till Eskilstuna, knallade hem för att hämta MDH-kortet, sen till skolan.
Pluggade hela dagen, ända fram tills halv sex.
Måste TACKA Jessica och Anneli som hjälpte mig med uppgiften, så jag nu förstår lättare vad det är jag ska göra. TACK TACK och en väldans massa TACK!
Efter det åkte jag vidare till Västerås, och nu sitter jag barnvakt till error och terror (David och Hanna rättare sagt).
Dom ligger i sina sängar, och vägrar sova, men snart somnar dom nog.

Jobbar på Nybro hela helgen, det blir nog ganska skoj, hoppas jag.
Ska jobba sönder mig i december, men det är precis vad jag behöver.
Ska bli kul att få jobba i sthlm också, och hälsa på bröderna.





See, I know we not official
But us being official ain't never been an issue
I was cool with no commitment
Let me take that back
It was you, so I was with it
Guess I didn't get it
When you showed you didn't miss it
Now it seems that your interest ain't here
And we ain't the same


Hur kommer allting att sluta?
Helt ärligt, så har jag ingen jävla aning!

Kommentarer
Postat av: Jessica*

Jaa..hur har det gått för dig men uppgiften? Vi blev klara :D så jävlarns skönt. Just call om du behöver hjälp.

2007-11-29 @ 22:34:03
Postat av: johanna skau

tråkigt att du jobbar nästa lördag :( men på onsdag, DÅ JÄVLAR :D:D (L)

2007-11-30 @ 00:37:57
URL: http://johannaskau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0