Skojj skojj




regler: ta fram din mobil, bläddra in din inkorg, när du räknat till tio, använd smsen som svar på frågorna.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Då är vi överens om de....pussas

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
ja o du i en ångbastu hett hett hett använd fantasi

3. Det första du skulle säga när din kompis blir påkörd av en buss?
haha, mig behöver du inte oroa dig för ;-) Sov så gott pussar

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Suger kuk själv

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja, men får vi bara ha en? Jag är lite lösaktig av mig?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Brake The Law

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du mötte honom?
Alltid du med dina sms hehe

8. Vad vill du höra mest av allt?
Vad gör jag? seriöst!! Vad gör jag?


Personerna som jag fick själva smsen av:
1. Ankilito 
2. Nån, som inte visste att jag inte gillar att basta. 
3.
Mange 
4.Alex 
5. Nadja 
6.Sandra 
7.
Thörne  
8.
Nadja


Som ni ser på smsen så har jag ett ganska underhållande "sms-liv", hahaha och tack vare det så fick dessa frågor ganska roliga svar hahahahahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0