Månaden horoskop

Vattumannen

horoskop_aquarius

Första biten av november handlar om andra saker, mest om nöjen och om spännande möten. Du kanske träffar någon som på sikt kan väcka passion men i nuläget tänker du på denna person i andra termer - som en kollega, granne eller tänkbar vän, inte som ett frö till kärlek. Det blir mer fart efter den åttonde, och mest tur i kärlek har du som redan har en fast partner. Under november kan ert förhållande växa i styrka ordentligt, särskilt om ni delar ett socialt eller politiskt engagemang.

Bästa chansen: Jungfru, Fisk.

Bästa stället: På resa.

Bästa datumen: 16-17/11.

Okay, det här låter ju kanske inte så spännande.
Efter den åttonde vad gör jag då?
Jo, hela den helgen jobbar jag, Nybro på fredagen och Valdemars på lördagen, dooh, det lät ju inte som en hit direkt.
16-17 då? Jo den 16:e är jag iofs ledig, kanske blir spännande då.
Den 17:e jobbar jag på Nybro igen, jaja, kanske är nått speciellt med Nybro då, eller inte?!
Who knows, and who gives a fuck?
Mest tur i kärlek har den som redan har en partner, ja det är ju inte jag iaf.
Hade jag haft en partner hade det väl för länge sen betytt att jag hade tur i kärlek? eller?
I vilket fall som helst så är det inte så iaf.
Och det där med bästa stället? en resa?
Vart fan ska jag resa? Ingenstans, för jag har inte råd.
Bästa chansen? Fisk är fan alltid med, och vad jag vet har jag aldrig träffat på någon fisk dom senaste månaderna som det har funkat med, inte någon jungfru heller, inte någon över huvud taget kanske låter närmare sanningen.
Aja, ska bli intressant att utvärdera det här horoskopet sen när månaden är slut.

Nu ska jag sova. Har varit och jobbat på Nybro och är så där lagom trött. Snarare väldigt rastlös, men får väl läsa en bok eller nått som vanligt.

See yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0