Loves a game

"Girl, you had everything
But you played around
Now look at you, you´re hurting
'Cause you lost one of the things that made you happy"

-Yes I did

Förvirringar i massor. Jag orkar inte ha det så här.
Massa tjaffs överallt. Blir så less.
Sen vissa personer som inte ens kan prata,
okay, vill du inte prata om det, tack och hej!
Jag kan inte göra så mycket åt saken, faktiskt.
Kan inte förklara mig, ingenting.
Egentligen finns det inget att förklara, och vad jag än säger
så lyssna du ändå inte. Så jag säger, fuck det här.
Slösar inte bort mer tid.
Jag sa innan; Jag tänker inte fastna.
Jag sa det till dig, du visste om det.

Jag visste att det var så här det skulle bli.
Inga känslor inblandade?
Vi båda ljuger om vi säger att det inte finns några känslor.
Det vet du också.
Men det funkar inte det här, inte i längden.
Så nu tar jag ett steg tillbaka,
och säger hej då till något som egentligen aldrig fanns....
Hej då!



And love's a game
I played and lost
Shoulda learned my lesson yesterday
When yesterday was far away
And love's a game
I paid the cost
Shoulda learned my lesson yesterday
When yesterday was so so far away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0