Lördag

Igår var det fredag, och Tessie var ledig.
Så va gjorde hon då?
Hon satt hemma med sin älskade "kombo" (Alex), och kollade på idol.
För allas information somnade hon till idol, vaknade runt elva och gick in och la sig i sin egna säng.
Händelserik kväll?
Nej, kanske inte. Men var skönt att för en gångs skull ta det lungt.
Ska bli fler lugna kvällar framöver, har jag bestämt mig för.
Vaknade igen mitt i natten av att det ringde på dörren, snuffsen kom förbi och ville ha sovplats och självklart fick han det. Satt vaken ett tag och snackade, sen gick var och en in i varsitt rum och sov.
Eller jag låg vaken och läste, hade lite svårt för att somna om när jag väl vaknat.

Idag ska jag plugga hela dagen hade jag tänkt, sen ska jag jobba på Nybro ikväll.
Skönt att få jobba, har frågat efter extrapass i sthlm på vardagarna, måste ha mer pengar.
Ska bara jobba, plugga och dansa nu den närmaste framtiden.
Kommer inte ha tid med något annat.

Igår åkte älsklingsMickis iväg, två jävla veckor.
Kommer sakna dig!!!
Men två veckor går fort ;-)

Laaateeer
 image18


You make me sick.

Har fått höra saker nu som jag aldrig hade trott.
Visst, jag gjorde bort mig.
Men uppenbarligen gör du bort dig hela tiden.
Du är patetisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0