Ledig fredag

sitter just nu med alexandras laptop i knät i soffan, vaknade för nån timme sen.

Tänker bara göra lite korta sammanfattningar.

Igår: Va på pump up the Jam på teatern med danstjejerna, var en grym show och det var riktigt kul.
Sen drog jag, Erika, Sandra, Alex och Elin till Raw där fattaru skulle spela. Var inte så mkt folk, och dom som var där drog ganska tidigt, men vi var kvar ganska länge och bara dansade och hade kul.
Blev en riktigt skön kväll.

Idag: Ska sega några timmar till, sen blir det PARTY. Yes, idag är jag Ledig. Första fredagen på länge, så ska passa på att parta med tjejerna. Ankilito kommer liksom hit också. Blir antagligen Lotus ikväll.

Imorgon: Jobba på kvällen. Dessutom firar jag ett år med mitt körkort ;) (GRATTIS TESSIE)

såå nu orkar jag inte skriva mer,
See yaah on the danceflooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0