Helgen

Ja, okay det är Tisdag idag, men generellt sätt så slutade min helg igår, eftersom skolan började idag för mig.

Under fredagen var jag i Västerås med Alex och Jocke, köpte en ny tröja och lite andra saker som behövdes.
Sen åkte jag och Alex hem till Lotta, där vi fick käk och jag passade på att färga och klippa håret.
Tänker inte berätta mer om den kvällen.............


På lördagen drog jag på SM med dansskolan, gick inte så bra i Singel och Par (jag och Nadja blev besvikna, men vi ska fan fixa det till nästa år), men för gruppen gick det istället bättre = VI VANN!!
Alltså, Jag, Jossan, Nadja, Carro, Molle och Ida kom ETTA med våran grupp i b-klass 16+.
Man kan alltså säga att vi blev Sverigemästare i våran klass =), var riktigt nöjd.

Kom till etuna runt halv ett på natten, åkte hem och bytte om sen vidare ner på krogen och var där en timme och dansade med Alex och Ankilito. Blev en riktigt bra natt!

På söndagen gjorde jag inte så mkt, träffade Jocke och kollade på sagan om ringen ett, sen hängde Jocke på hem till mig, så skulle vi glo på The Medallion, men lilla Tessie somnade efter 15 min, så stackars Jocke fick titta själv. Sen väckte jag honom runt halv tolv på måndagen, så drog vi ner och käkade lunch på stan. Sen handlade jag en ny vinterjacka, halsduk, och en tröja (som jag by the way ska lämna tillbaka), köpte även en halsduk och vantar till Jocke, så tog vi en fika också. sen var vi så rastlösa så vi drog hem till han och kollade på Sagan om ringen 2 & 3 också, slutade med att jag sov kvar för orkade inte knalla hem mitt i natten, snodde Jockes säng för han satt ändå vaken och spelade.

Idag har jag haft dansträning, riktigt skönt.
Sen blev det käk för mig och Mario som vanligt på BillyBoys, det har blivit lite av en tisdagstradition hahahahaha
Nu ligger jag hemma i soffan, och alex ligger i andra soffan. Det är så hör vi umgås,  ligger i varsin soffa, med varsin bärbar och kommunicerar via msn.
 Haha, nej okay så katastofalt är det inte, men det kunde lika gärna ha varit ;-)

Nattiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0