En söndag

Ja, då satt man här igen denna söndagskväll.

I fredags jobbade jag som sagt på Nybro, sen på lördagen tog jag tåget hem till mamma och dom i Strängnäs och hälsade på. Blev en jätte god middag, sen spelade jag, mamma och Tobbe singstar (både tobbe och mamma utklassade mig hela tiden, jag borde nog inse att jag inte är född till att sjunga)

Efter det drog jag och jobbade på Waldemars, vilket visade sig bli en väldans lugn kväll.
Jag satt helt enkelt och lyssnade på skön musik och kollade på tvapparaterna som va uppsatta.
Det var Mtv som va på, och jag tror jag såg Adam Tensta´s nya video 4 ggr under hela kvällen, vilket blir ungefär en gång i timmen (dessutom såg jag som sagt bara videon, och har ingen aning om hur låten går eftersom det inte var nått ljud på tvn).

Resten av kvällen/natten lämnar jag osagd, finns inte så mycket mer att skriva om den.

Denna dag har jag spenderat med Alex, som vanligt. Kollade på en värdelös film som man bara blev irriterad av (Häxjakten), det var verkligen VÄRDELÖS!
Sen nu sitter vi och kollar på någon film på fyran.
Jari är hemma i Sverige (han flyttade till Irland efter studenten), så han släpade med sig Adde så kom dom förbi och hälsade på. Väldans trevligt, dom kom runt åtta, och nu ligger dom och toksover i våran soffa hahaha.
Riktigt sociala killar det där.

Känner att jag inte har nått mer att skriva just nu.
Så seee yaaah



Tog en tredje bild på grabbarna, och Adde vaknade och säger:
-Vimmelbilder från Bellmansplan.
Sen säger han:
-Jag känner mig som om jag nyss vaknat.

Noo kidding...hahahaha
Jag och alex ska vara vakna heeela natten, får väl se hur det blir,
kommer nog bli många osammanhängande meningar från denna natt.

Helt plötsligt mitt i natten blir adde djup och frågar:
- Hallå, har ni älskat någon nångång?
Alltså älskat, på riktigt?
hahahaha.

Det blev en lång disskusion om Dracula, efter att jag varit inne på Wikipedia och hittat massa info om honom (fråga inte ens hur jag kom in på tanken att söka fakta om dracula från första början).
Dracula tyckte om att rosta människor, yes, det är sant.
Och Dracula var faktiskt en riktig människa, vid namn Vlad III Dracula, gå in på wikipedia och sök så får ni se.
Fett intressant.

Nej helt ärligt, nu går jag och sover istället.
Natti natt




Hittade en låt som hette Tessie.
Yes thats right!

Tessie is a maiden with a sparkling eye
Tessie is a maiden with a love
She doesn't know the meaning of her sight
She's got a comment full of love


http://www.youtube.com/watch?v=xx4ZqGD_dF4


Kommentarer
Postat av: nennee

Adam tenstas nya kan du kolla på min blogg, riktigt bra låt ! ;)

2007-11-12 @ 17:42:50
URL: http://nusses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0