Du har stäng dörren

Who did you think you were fooling
Said you were missing me blind
But the truth is I knew you were lying
You were using me time after time



Detta börjar gå till  överdrift.
Så som du håller på nu, visar bara att du verkligen brydde dig.
Om du hade öppnat din käfft, istället för att låta mig försöka lösa dina gåtor
Så hade det aldrig blivit såhär.
Jag försökte förstå dig, men du vet själv om att det är en omöjlighet att förstå dig.
Så vafan begär/begärde du egentligen av mig?
Jag vet inte om du läser det här, eller om du någonsin kommer att göra det,
men det spelar ingen roll, detta är ett sätt för mig att få ur mig hur jag känner,
och för att få alla andra som läser detta att se hur jag känner.
Även om de flesta egentligen inte har en aning om vad jag skriver om.
Jag trodde så mycket mer om dig, så mycket mer om våran "vänskap".
Men vänner kan prata om saker, så uppenbarligen var du och jag aldrig vänner,
för då hade du pratat med mig, inte stängt mig ute ur ditt liv.
Men vill du inte ha mig i ditt liv så är det ditt val, jag kan inte göra ett skit för att ändra på det.
Du har stägt dörren, och du är den enda som har nykeln till att öppna den igen,
frågan är bara:
om du någon vill öppna den för mig igen, kommer jag vilja komma in då,
eller har jag gått vidare?



Tisdagskväll.
Kom nyss hem, jag och alex har varit med några vänner och kollat på film (the hills have eyes), har redan sätt den, men det blev en trevlig kväll. Mycket skratt, och massa onyttigt godis.
Vi gick upp runt tio, tog en morgonpromenad, sen hem, käkade frukost och kollade på massor av sex and the city avsnitt.
Efter det diskade vi och städade hela lägenheten, blev riktigt fint. Bara mitt rum som är ett helvete, men det ska jag försöka fixa imorgon (eller idag, klockan är efter tolv...doooh)
Efter allt städande lagade jag käk, sen drog jag iväg till dansen. Skönt att få träna, var länge sen känns det som.
Ledig imorgon också, har ingen aning om vad jag ska hitta på för tidsfördriv medan alex är i skolan, men nått kommer jag väl på (det där med att städa mitt rum är praktiskt taget redan glömt..)
Sen torsdag och fredag är det dansträning och skolan som gäller, sen jobba hela helgen.
Veckan kommer gå fort känner jag, men det gör veckorna alltid.
Fan redan november, snart blir det vinter och grejjer, jul, nyår. Tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0